.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وعده مجدد هدیه رئیس جمهور به 8هزار خبرنگار

معاونت مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اسامی 8 هزار خبرنگار جهت دریافت هدیه ریاست‌جمهوری به مناسبت روز خبرنگار به نهاد ریاست‌جمهوری ارسال شد.

به گزارش فارس، محمدجعفر محمدزاده معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز که در مراسم تقدیر از خبرنگاران و فعالان حوزه کتاب حاضر شده بود در حاشیه این مراسم به سؤال خبرنگاران پاسخ گفت.
محمدزاده در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه تعداد خبرنگار طبق سامانه سمان شناسایی و هدیه روز خبرنگار به آنها تعلق خواهد گرفت، گفت: تا این مرحله یعنی شناسایی و ارائه اسامی و تعداد خبرنگاران دست معاونت مطبوعاتی بود، اما از این پس اهداء و زمان دقیق هدیه ریاست‌ جمهوری به مناسبت روز خبرنگار دست ما نیست.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر میزان شناسایی خبرنگاران با توجه به ثبت‌نام آنها در سامانه خاطرنشان کرد: حدود 8 هزار خبرنگار در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت‌نام و مدارک کاملی را ارائه کرده‌اند.

وی به دو نوبت فرصت برای ثبت‌نام در این سامانه اشاره و اضافه کرد: طی دو زمانی که برای ثبت‌نام خبرنگاران در این سامانه در نظر گرفته شده بود، اسنادی بر مبنای این سامانه هفته گذشته به نهاد ریاست‌جمهوری ارسال شد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در برنامه‌ای عنوان کرده بودید که 5 هزار نفر در سامانه سمان ثبت‌نام و هدیه دریافت خواهند کرد، تصریح کرد: شاید تا آن زمان 5 هزار خبرنگار مدارک خود را تکمیل و در لیست قرار گرفته بودند، اما در حال حاضر 8 هزار نفر پرونده خود را در این سامانه تکمیل کرده‌اند که اسامی آنها به نهاد ریاست‌جمهوری ارسال شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آبان 1390
این ثبت نامها بیخودی است میتوانند با استعلام از رسانه ها وچاپ خبرشان در خبرگزاریها وروزنامه ها پی ببرند .سایت سمان کاربرد ندارد و اطلاعات ثبت میشود ولی خبرهای کارشده توسط خبرنگاران نمیتوان درج کرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.